Pagina's

Volgers

maandag 3 november 2014

KRINGLOOP BARET.

 
 
Dochterlief mag  graag kringloop-shoppen.
Op een van haar vele sneuptochten
kwam ze deze leuke baret tegen.
 
DL: Whaaa, die is gaaf!
 
Na 3 x te hebben terug gelegd
in de kringloop-bak, toch gekocht.
 
Ma........???
(Als ze zo begint ben ik al gewaarschuwd!)
wat vind je hiervan?
( Ja....wat gaat het worden.....)
 
Ze zette hem op en stond wat te draaien,
Leuk hé?
Het is alleen mijn kleur niet!
 
Nu snap je het alwel hé?!
Of ik het even in de goede kleur kon haken?!
 
 


 
Volgens mij is het geen fabrieks exemplaar.
Er zaten geen labeltjes in.
Het patroon was redelijk te volgen
 
En dit is dan het grijs-zwarte exemplaar....
 
 
 

 
FIJNE DAG!
 
Om nog even op mijn vorige bericht
terug te komen....
Zo zijn de zegeltjes ook leuk!
 

 


5 opmerkingen:

  1. Je dochter heeft gelijk, zou hetzelfde doen met zo' creatieve moeder. Jammer dat ik niet wat dichterbij woon, kwam ik ook af en toe langs......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. handig zo'n moeder he?
    Mooi geworden zeg!
    groetjes Esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gedaan!
    Ja, geniaal, dat postzegelprojectje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan. Wat boft die dochter met zo een creatieve ma.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!