Pagina's

Volgers

zondag 2 november 2014

POSTZEGELS (met patroon)

    
Deze postzegeltjes
heb ik gehaakt na dat ik de snailmail voor Marjolijn klaar had.
Jammer voor Marjolijn, wand ik had graag een toegevoegd aan haar post.
 
Voor Marjolijn heb ik een snailmail gemaakt in boekvorm.
Op elke pagina iets gemaakt wat bij haar paste.
Zo houd ze van Hartjes en Meubeltjes pimpen.....
 
 
Op de linker pagina: een zakje met wat frutseltjes.
(Het zakje is een pagina uit een oud kinderboek.)
Rechts een heerlijk recept.
Marjolijn heeft haar post super snel ontvangen!
Gistermorgen om half 10 gepost bij het postkantoor
en gisteravond had ik al een berichtje dat ze er heel blij mee was!
Dit was geen SNAILMAIL maar TURBOMAIL!!!!
 
 
Het patroontje is erg simpel:
 
* 9 lossen, keren, 8 vasten.
* 1 lossen en 8 vasten, 9x herhalen
* een piccootje er om heen, borduren en klaar.
 
Voor deze zegeltjes heb ik (weer) de draad gesplitst en haaknaald 1.50 gebruikt.
 
 
FIJNE DAG!


 
 


9 opmerkingen:

  1. Joke, wat een prachtige postzegel! Super leuk ideetje!
    En de snailmail die je maakte is ook fantastisch!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die gehaakte postzegels. Ga ik ook een keertje proberen. Wat een prachtige snail. Hoe kan het dat het zo snel over is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen idee. Begon al aan mezelf te twijfelen of ik het toch niet een dag eerder had verzonden....maar heb het nog even nagekeken. Eergistermiddag het adres aangevraagd!
      Dit was echt TURBOMAIL! Al word er veel op de post gemopperd, ze hebben dus ook goede service!

      Verwijderen
    2. bijzonder maar wel heel erg fijn

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige snailmail, dat is gewoon een kunstwerk. En die postzegels zijn snoepie, op de lijst maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hen jij een prachtige snailmail ineen geknutseld. Een idee om te onthouden.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke...wat een snoeperige postzegeltjes..ben er weg van. En dat boekje wat je voor Marjolijn gemaakt hebt zal vast gekoesterd worden...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love the little ornaments!are there brooches or gift tags?i intend to make some embroidered crochet buttons and these looks also very cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!