Pagina's

Volgers

zaterdag 8 november 2014

VOOR LISA

Gewoon, omdat het zo leuk is om te doen.
Voor Lisa heb ik het nog een keer gedaan..
 
 
Lisa heeft aan de Postkamer van Tante Jannie
verschillende items opgegeven die ze leuk vind.
Op ieder item probeer ik wat te maken.
Een persoonlijk briefje...
 een recept omdat ze graag mag(buitenlands) koken ,
een ienimienie haakwerkje (postzegel) omdat ze van haken houd
 Wat knutselpapiertjes en een Color Cat Card
want ze is gek op papiertjes en kleuren.
(en ik op katten!)
 Ze draagt graag rokjes en jurken
en houd van kringloop. (klik)
 

Tot slot nog een paar woordjes
en voor de rest mag / kan ze het zelf aanvullen.
 
Omdat ik een tijdje geleden ben gaan Postcrossen
en het Snailmailen weer heb opgepakt,
heb ik de kriebels gekregen van POSTZEGELS.(klik)
Er zijn heeeeel veeeeel mooie zegels te krijgen.
 
 
 
 
Deze paddenstoel is op dit moment mijn favoriete zegel
nadat ik hem vorige week in het echt zag.
Zo mooi en ze groot als in het Waterloopbos (klik)
 had ik ze nog niet eerder gezien!
 
 
FIJNE DAG!
 
 

7 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend mooi boekje. Dat is een feestje om te krijgen. Die gehaakte postzegels wil ik ook graag maken. En de gekochte postzegels zijn schitterend. Bij het postkantoor bij ons heb ik nooit zoveel te kiezen. Ik vind snailen toch leuker dan postcrossing.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij het postkantoor hebben ze alleen standaard zegels.
      Bij NATUURLIJKEFOTO.NL kun je hele mooie kaarten en zegels bestellen!

      Verwijderen
  2. Wat leuk is dat, zo'n persoonlijk boekje! Heel mooi gemaakt. Heerlijk om zo creatief bezig te zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan. Je kan het zo persoonlijk maken en dat maakt het zo leuk.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in een woord WOW. Hij viel vandaag bij mij op de mat. Hij is echt prachtig en zo over nagedacht. dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!