Pagina's

Volgers

zaterdag 20 december 2014

KERST EN MUZIEK UIT EEN PANNETJE!

 
Het is alweer bijna KERST!
Alweer?
 Ja, ik heb het gevoel dat de jaren steeds korter worden.
In ieder geval kom ik altijd tijd te kort.
Wat vandaag niet kan, moet morgen maar
en  "Overmorgen is er weer een dag....".
Zo gaan we van de ene maand naar de andere
en nu is 2014 al bijna voorbij!
De vele werkjes die ik dit jaar nog had willen doen schuiven we
OP NAAR 2015!
Zucht, kreun, steun?
Oh nee hoor. Echt niet.  Ik ben er juist blij om!
Met zoveel werkjes in het vooruitzicht
zal ik me ook in 2015 niet vervelen!

Ook onze schoondochter EVELIEN
verveelt zich niet.
Zo kreeg ik een paar leuke kerst-freubeltjes!

 
 Een mooie kerst-ster
en een Kerst-lichtje van plastiek koffielepeltjes.
Zo leuk dat ze de moeite heeft genomen
om iets speciaal voor mij te maken..
Hier hecht ik vele malen meer waarde
aan dan een Kerst-kaart!

Ook Manlief verveelt zich niet
al doet hij dat niet (altijd)
op een creatieve manier.
Hij heeft een nieuwe iPod!
Op zijn manier kan hij veeeeeeeel meer
vinden dan op zijn oude laptop!

Dit liet hij mij vanmorgen zien.
           Muziek uit een pannetje!!!!!!! (klik)

Met deze HEERLIJKE MUZIEK (klik)
 wens ieder hele fijn feestdagen
een zeer creatief 2015 toe!
 

 


6 opmerkingen:

  1. De tijd vliegt zeker. Ook hier heb ik nog een kast vol met dingen te doen voor 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te horen dat je het zo kunt waarderen!!! Dat maakt het nog leuker om dingetjes te maken en geven natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het niet had vermeld, dan had ik het nog niet gezien dat de kerstster met lepeltjes is gemaakt. Ik vind het zeer mooi. En ja zelf gemaakte creaties, die zijn onbetaalbaar.
    Fijne feestdagen gewenst
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik ervaar het ook op die manier dat de tijd steeds sneller gaat. De weken vliegen voorbij, je hoort het iedereen zeggen... Zouden kinderen dit ook vinden?
    Wat een leuk filmpje van muziek uit een pannetje ... nog nooit gezien!
    Je hebt een creatieve schoondochter, leuk ... Ik wens jullie ook hele fijne en gezellige dagen toe!

    Grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk de waxinelichthouder van plastic lepeltjes. Prachtig je gehaakte postzegel. Ik wil er ook nog een paar maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enig om zo'n creatieve schoondochter te hebben, vooral die plastic lepeltjes vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!