Pagina's

Volgers

zondag 7 december 2014

MERRY CHRISTMAS uit de prullenbak




Alle onderdelen van De koe (klik) zijn gebreid
en ben al aan het in elkaar zetten begonnen.

 
Maar er zitten zo veel ideeën in mijn hoofd (en laptop)
Soms komt er steeds 1 ding naar voren
 en dan moet ik daar mee aan de slag!

Die koe heb ik even aan de kant gelegd
en de uitgelezen liefdes roman
(a 0,25 cent bij de kringloop)
heb ik maar weer uit de papiercontainer gevist
en hergebruikt voor een kerst groet.
Vorig jaar waren het de papieren kerstboompjes.(klik)
Dit jaar de kerstballen (klik)
en nu een raamhanger
 
 
 Waarschijnlijk heeft iedereen de benodigde spullen wel in huis....
Een oud boekje of krant
Lijm of 3D kid
Glitter strooisel
Touw of garen
Inkt en keukensponsje
of kleurpotloden / stiften
Schaar, liniaal en potlood.
 
 
Teken wat mooie letters en knip elke letter 2x uit.
Plak deze op elkaar 
voor de stevigheid en het doorschijnen.
 
De zij kanten heb ik met inkt
en sponsje deppend gekleurd.
 
 
Met 3D kid een dun lijntje lijm over de zijkanten
en dan bestrooien met glitter poeder.
Klop de losse poeder er af en laat het goed drogen.
Je kunt ook gewone lijm gebruiken,
maar het voordeel van 3D kid is dat het niet uitloopt.
 
 

Aan de achterkant heb ik een touwtje bevestigd.

FIJNE DAG!
 
 
 
 
 

 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik heb vast nog wel zo'n boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Snel naar de kringloop voor een boekje allemaal!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Joke, zo schiet het niet op met alle dingen die afgemaakt moeten/willen worden :-))). Daar heb ik ook altijd zo'n last van. Voortschrijdende inspiratie :-), En deze is ook weer erg leuk! Ik ga hem pinnen, misschien maak ik er nog tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!