Pagina's

Volgers

dinsdag 6 januari 2015

CROCHET-SHAWL

 
Het mag nog....
Allemaal een heel fijn, gezond en vooral een creatief 2015!

Ik had deze met de kerst graag willen dragen
maar ik kreeg het niet op tijd af.
 
 
 
2 dagen voor kerst kwam ik dit plaatje tegen en was helemaal verliefd!
Die ga ik direct maken. Tussen al mijn bollen wol had ik geen geschikt garen.
Gelukkig hebben we hier een prachtig wolwinkeltje
en daar heb ik 6 bollen Karisma gehaald.


 


 
Met haaknaald no.5 is het een heerlijk warme sjaal geworden!
 
Het gratis patroon is van
en bestaat uit 4 blokken.
Van de onder rand is een haakpatroon,
de bovenkant is wat improviseren.
Deze heb ik iets hoger gemaakt
anders was het voor mij te kort.
 
 
FIJNE DAG!
 
 


12 opmerkingen:

  1. WOW, wat een plaatje, Joke!!! Die wil ik eigenlijk ook net als jij METEEN maken :-). Maar ja, mag nu eventjes niet van mezelf. Heb net een blogpost geschreven waarin ik mijn WIP's laat zien. :-(. En dat zijn dan de WIP's die ik binnen bereik heb liggen ;-).
    Maar deze ..... WOW! En net bij Marlies van het blog T-jonge een tip voor heeel mooi garen hiervoor gezien: Siidegarte. Zit wat glans in en voelt volgens ravelry heerlijk!
    Ik ga hem pinnen, dan blijft hij iig binnen bereik!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Die is inderdaad heel erg mooi.
    En wat zijn de bloemetjes onderdaan je blog ook prachtig!

    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een mooie schouderwarmer, heel elegant! Die heb je prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat sjiek! En de bloempotjes aan het eind zijn ook weer zo leuk. Voor jou ook een goed, gezond en creatief jaar, dat laatste heb jij gen moeite mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi hoor. Heb je sjaal al gepint op mijn "want to make" bord.
    Fijn en creatief 2015 gewenst.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat mooi!! En wat een schattige bloempjes!!
    Hele fijne dag!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voortreffelijke werk!
    Gelukkig Nieuwjaar
    Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das Cape sieht fantastisch aus!!
    ♥Petra♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai hoe kan ik hem opslaan want wil hem ook graag maken gr louise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Louise, Ik werk nog op de ouderwetse manier: laptop met muis.....
      Als je dan op de rechter kant van de muis klikt krijg je een lijstje waarin je een keuze kunt maken voor of het geheel bericht of alleen foto`s opslaan. Printen kan natuurlijk ook.

      Verwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!