Pagina's

Volgers

woensdag 22 april 2015

"MADELIEF"

 
 
 
Ja, ja, ik ben er nog wel!
Alleen minder actief met de haaknaald en breipennen.
Het komt er gewoon even niet van, tenminste niet zoals ik gewend ben.
 
Met KOE nr. 2, ben ik dan ook voor mijn gevoel 
te lang bezig geweest.
Maar het is wel een lieverd geworden
en heb haar de naam "MADELIEF" gegeven.

 
 
Deze keer is ze gebreid van Wibra garen op naald 3,5.
Ze met is 28 cm. hoog en 40 cm. lang
best wel een grote knuffel koe!
 
Een paar extra detail`s.....
De ogen hebben oogleden met wimpers gekregen,
 
en een hoedje met een madeliefje.
 
******** 
Vandaag gaat het buiten bad open!
 
Maandag en Dinsdag was het zo lekker,
maar vandaag.....
Brrrrrrrr, fris hoor!
Na 24 jaar in een binnenbad te hebben gewerkt
ga ik nu ook in een buitenbad werken.
Het zal wel even wennen zijn
maar ik heb er wel zin in om lekker buiten te zijn!!!!!!
Het fröbelen en bloggen word voorlopig niets
maar zal proberen wel zoveel mogelijk alles te volgen.
Eind September hoop ik weer wat meer tijd te hebben
om te bloggen.
 
 *******
Na de Pasen zijn de gebreide eieren
( naar patroon van Arne en Carlos)
uit de kronkel tak gehaald.
Wat gehaakte bloemetjes er weer in
met een paar piep kleine vogelhuisjes.
 

 
 



 
 FIJNE DAG!
 
Fijne Koningsdag!


8 opmerkingen:

  1. Madelief is wel echt een prachtige koe, geweldig met die mooie ogen en dat hoedje op!
    Ook je andere haakwerkjes zijn weer prachtig, vooral die koninklijke postzegel.
    Fijne Koningsdag én een fijne zomer gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je gemist..., maar ja.. soms gaan andere dingen voor hè..
    Wat is Madelief een prachtmeis! Ik krijg zin om haar ook te gaan maken...
    Leuke bloemetjes voor in de takken, staat gezellig!
    Ik vond het vandaag best koud en dan het buitenbad open... O jakkie, ben je dan ook in badkleding om mag je gewoon een trainingspak aan?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige koe! Helemaal perfect!
    De takken zijn ook heel mooi versierd, echt lente :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje die Madelief en die wimpers, te gek. En dat hoedje ook nog, echt een koe van jou!!!!
    Die bloemen en die vogelhuisjes zijn ook weer prachtig. Zijn die vogelhuisjes eigen patroon of kan ik ze ergens op het www vinden?
    Je hoeft toch niet zelf ook in badpak buiten hoop ik nu het nog zo fris is.........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet of er patroontjes zijn voor die kleine vogelhuisjes. Het was zomaar weer even een frutseltje uit de restjesbak met korte draadjes.
      Ik heb nog geen ervaring met het les geven in een buitenbad.....Vrijdag is mijn eerste werkdag in het buitenbad! Vandaag nog een lange dag (12.45 tot 22.00 uur) in het lekkere warme binnenbad, waar we wel in badpak les geven.

      Verwijderen
  5. Leuke koe! En je takken zien er heel leuk uit met die vogelhuisjes en bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!