Pagina's

Volgers

maandag 15 juni 2015

HARTJES RAND

 
 
`K kan het niet laten, dit moe(s)t er even tussen door!

 
Ergens een randje gezien
en dat moet dan even snel na-gehaakt worden.
Totaal geen eigen inspiratie!
Maar wel leuk om even tussen door te doen.
 
 
 
Haak een ketting van lossen,
* In de 3e losse vanaf de naald, 3 stokjes / 1 losse /
   halve vaste in het laatste stokje (= picootje) / 3 stokjes / halve vaste  in de 3e losse.
   Deze steken herhalen tot het eind van de ketting. 
 
* Keren / 2 stokjes in  de zelfde losse waar de onderste rij stokjes in zitten/ 1 half stokje / 1 halve
   vaste / 2 lossen /2 stokjes / halve vaste om de onderste rand (= afscheiding tussen de hartjes. )
   Deze steken herhalen tot het eind van de ketting.
 

 
 
 


9 opmerkingen:

  1. Leuk Joke, die ga ik ook eens haken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je er weer bent. En natuurlijk met eengehaakt knutseltje. Ik heb ook helemaal geen inspiratie, blog ook weinig,lees detectives....... Fijne zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik was er wel maar ook weer niet, haha. Ben net 2 weken terug uit.... jawel Frankrijk! En naast mijnwerk in het binnenbad heb ik er nu ook een buitenbad erbij! Druk, druk, druk, en voorlopig bijna geen tijd om te freubelen of te bloggen. Heb ook even helemaal geen inspiratie. Het zal wel weer komen als het werk weer wat rustiger word.

      Een hele fijne zomer!
      groetjes, Joke

      Verwijderen
  3. Leuk! Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar dat werd lang niet zo mooi als die van jou (lees: het zag er niet uit :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je lekker bruin geworden in Frankrijk!! En nu in het buitenbad gaat dat natuurlijk lekker door :-). Daar heb je nu een ideaal arm- en enkelbandje voor. Echt heel leuk om die hartjes in 2 delen te maken en zo aan elkaar!! Ik ga hem pinnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zult wel keihard gewerkt hebben met dit warme weer! Ik heb een vraagje , ik soe aan postcrossing en nu is ee iemand uit Duitsland die op mijn blog aan het snuffelen is geweest en ze wil zo graag dit armbandje van jou maken. Maar ze spreekt geen ned. Mijn duits is barslecht. Veel meer dan liebe grüsze kom ik niet. Zou jij het kunnen vertalen voor haar?
    Lieve groet Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Baukje, Ja ik heb het nog steeds druk, druk, druk! Postcrossing is erg leuk, heb het ook een tijdje gedaan maar werd mij te kostbaar. Helaas ben ik slecht in talen en kan het niet vertalen. Misschien is het een optie om de foto`s uit te vergroten?

      Groetjes Joke

      Verwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!