Pagina's

Volgers

zaterdag 10 oktober 2015

IENIEMIENIE SCHAARTJES

 
 

 
In mijn oude naaidoos vond ik een paar ieniemienie schaartjes.
Ooit voor mijn NAAIMACHIENTJES  (klik voor patroon) gekocht.
Verder dan  een drietal machientjes ben ik toen niet gekomen en de schaartjes zijn blijven liggen.
Een naaimachine staat bij mijn moeder
en de andere 2....., heb ik weg gegeven.
Ik had er dus zelf geen een meer.
Tijd voor een paar nieuwe!


De ene wat strakker gehaakt dan de ander en je heb gelijk een ander model.
 
De witte krijgt een plaatsje in mijn boekenkast.



De gele...., tja die paar arbeidsuurtje die er in zitten,
en dat kleine beetje katoen (wat ook nog gesplitst is)
wat moet je daar nu voor vragen?
Nee, ook deze geef ik wel weer eens als kadootje.

FIJNE DAG!



 
 



8 opmerkingen:

  1. Wat een priegelwerk, maar zòòòò mooi!
    Die zijn onbetaalbaar, Joke.
    En wat zullen die schaartjes klein zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat snoeperig leuk!! Alles zo mini-echt. Daar maak je vast iemand heel erg blij mee :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super leuk! Ik geef je groot gelijk dat je er een zelf houdt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt! En zoiets is eigenlijk onbetaalbaar!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo. Leuk je ebnt voor mij weer een knapperd.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!