Pagina's

Volgers

woensdag 18 november 2015

KATTEN-TAS

 
 
Deze tas is gehaakt naar een voorbeeld van de
OLILLY-LOOK-LIKE ZOMERTAS
van www.maakhethip.nl (klik)
 
Exact kopiëren is niet mijn stijl.
 Het is net even anders
en i.p.v. vlinders heb ik voor een kattenpatroon gekozen.


Omdat ik deze techniek nog maar 1x eerder heb gedaan
ben ik als proef met de bodem begonnen.
Het is niet helemaal strak/ vlak geworden
maar uithalen vond ik zonde en ben door gegaan.
 

 
Met een eigen ontworpen randje en muizentandje
de tas af gehaakt.

 Een rits uit een oude sporttas omgehaakt en in de tas genaaid.
 
Een bij passende voering met 2 extra binnenzakjes en een
sleutel koordje.
 
 Handvaten die eventueel te verlengen zijn.
Een leuke techniek en ben tevreden met deze ruime katten-tas!
 
FIJNE DAG!
 
 

Mijn eerste proeftasje. (klik)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!