Pagina's

Volgers

zondag 14 februari 2016

BUURMAN & BUURMAN

 
 
 
Maandags t/m donderdags is het hier vroeg opstaan.
Om 7 uur komen de beide jongens van onze dochter.
Altijd dol enthousiast zwaaien ze papa of mama na.
Dit gebeurt dan meestal met de vitrage aan de kan schuiven
en dan het liefst op de vensterbank klimmen
om maar vooral heel duidelijk te kunnen zwaaien.
Gniffel, gnaffel, ja dat mag bij oma!
Soms ligt binnen 5 minuten
de vloer bezaaid met autootjes of lego.
Dan ben ik gelijk goed wakker van de herrie
die zo`n omkerende bak met blik of plastic met zich mee brengt.
Maakt niet uit, als ze maar lekker kunnen spelen.
Zo tegen 8.00 uur willen ze graag TV kijken.
Vlak voor ze naar school gaan kunnen ze dan nog net even naar
hun favoriete stukje kijken.
BUURMAN & BUURMAN!
 
Zelf mag ik ook graag naar die twee onhandige buurmannen kijken.
 
 
 
 Oma zou oma niet zijn.....

Ze zijn nog niet helemaal naar mijn zin
maar dat het buurman & buurman moeten voorstellen
lijkt me duidelijk.
En als je ze zo met die ladder en sop emmer ziet,
zou je bijna voorjaars -schoonmaak- kriebels krijgen.
SCHOONMAAK?
Ja, oma zou oma niet zijn.....
in het voorjaar alles lekker naar buiten
en lekker fris sopje erdoor.
Maar op deze Valentijnsdag met zijn sneeuwprut
moet ik er nog even niet aan denken!

 
FIJNE VALENTIJNSDAG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!