Pagina's

Volgers

woensdag 3 februari 2016

DROMENVANGER VAN LUCAS


Vanmorgen kwam ik (Lucas 7 jaar) met mijn nieuwe knutselproject bij Oma.
Oma, kijk eens wat ik heb gemaakt......
Een Dromenvanger!
Oh, wat mooi!!!!!!!!
Wil je er ook 1 voor mij maken?
Oke, ik ben vandaag vrij, wand de juf heeft een studiedag.
Heb je ook rond kartonnetje?
Oh, schat ik heb een hele grote van een pizzabodem.
Maar die is veel te groot.
Nou, dan knippen we daar toch kleintjes van.
Zal ik er ook Een voor opa maken?
Goed doe maar jongen.
Oma wil jij de rondjes voor mij knippen?
 
 
Nu ga ik vertellen hoe je dit maakt.
Eerst doe je er de draden er om heen.
Ik heb met oma veren bij de kinderboerderij gezocht.
Die veren heb ik tussen de draden gedaan.
 
 
Met een stopnaald heb ik kralen aan de draden geregen.
Een lusje er aan genoopt en nu kunnen opa en oma hem boven hun bed hangen. 
 
 Dit verhaaltje en de foto`s heb ik zelf gemaakt.
 
groetjes van Lucas.
 
 

9 opmerkingen:

  1. Ik vind ze prachtig, Lucas! En ook een goed verhaal met mooie foto's!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dromenvangers Lucas!!! Ik vind het wel knap dat je zo'n goed verhaal met foto's hebt gemaakt. En ook heel lief van je dat je opa en oma zulke leuke cadeautjes geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kado. Ik ga er ook maar eens eentje maken denk ik want ik droom nogal vaak erg naar. Zou dat helpen denk je?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg die dromenvangers!
    En wat leuk Lucas nu heb je ook een blog geschreven!
    groetjes en fijne dag met oma


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dromenvangers heb je gemaakt, Lucas! Je opa en oma zullen nu vast hherlijk slapen :-)
    Knap dat je zo'n leuk verhaal kan schrijven met mooie foto's erbij en een goede uitleg hoe je de dromenvangers hebt gemaakt, nu kan ik het ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig ... hier komen beslist zoete dromen van ...
    Nog een fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!