Pagina's

Volgers

donderdag 25 februari 2016

GEZONDHEID


Gezondheid gaat voor alles!


 
 Een groen gezondheids drankje
dat ik geen smootie wil noemen.
Dit drink ik om gezond te blijven
wand het is overal goed voor,
en het zou helpen om kanker te voorkomen!
Tot nog toe is de griep mij voorbij gegaan.
(manlief is 3 weken ziek geweest)
Of het komt door dit sapje weet ik niet maar
dat het goed is, is zeker!
in dit drankje zit:

        1/3e                     Komkommer (klik)
  handvol               Peterselie (klik)
   theelepeltje          Kurkuma (klik)
dobbelsteentje     Gember (klik)
     halve                    Citroensap (klik)
naar behoefte      Honing (klik)
 
 
 
Aanlengen met een glas water
en met een beetje meer of minder ingrediënten
is  het naar ieders smaak aan te passen.
 
Gezond  en lekker!

Een gezonde dag!
 

+

1 opmerking:

  1. Bedankt voor de gezonde tip ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!