Pagina's

Volgers

vrijdag 19 februari 2016

GRRRRRRRR

COMPUTERS,
LAPTOPS,
IPADS,
leuk,
handig,
tegenwoordig kun je bijna niet meer zonder!
Het word vervelend
als ze weigeren
te doen wat jij wilt.
Het word nog vervelender
 als je al dagen je best doet
om de boel weer te herstellen
en
HET WIL NIET!
Het verzenden van mailtjes wil maar niet lukken.....
GRRRRRRRRRRRRRRRR!
 
kan ik niet naar de proef haaksters verzenden.
Ik ben bang dat het nog wel even kan duren voor het opgelost is....
en heb het patroon nu toch maar geplaatst op de blog.
 
Nog maar eens zoeken op google.
JAAAA ja, ik heb een telefoon nummer gevonden
en er word 100 % gegarandeerd dat ze het probleem kunnen verhelpen!
Meer dan een half uur aan de telefoon gehangen.
(√† 0,90 euro per minuut,  KASSA!)
De vriendelijke jongeman
die mij probeert te helpen om de boel weer op te starten
snapt in de eerste instantie ook niet waar de fout zit.
Na tig X mijn e-mail adres te hebben moeten intoetsen,
is er iets gedownload.
He, he, hij doet het weer!
Maar gewoon een berichtje hier beneden mag ook.
Ik ben blij met elke fout melding, verbetering,
commentaar, gekke of lieve opmerking.
 
Fijn weekend!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!