Pagina's

Volgers

dinsdag 2 februari 2016

SWAPPER DE SWAP

 
 
 
Ik heb me opgegeven voor de SWAPPER DE SWAP
van Atelier Valerie.
Natuurlijk wel eens van Swappen gehoord
maar wist eigenlijk niet wat het precies was.
Wel, je ruilt of maakt iets leuks voor een mede-swapster
waar je aan gekoppeld word
en van die mede-swapster
krijg je dan ook weer een verrassing terug.
 
Zaterdag was het de hele dag koud en 
regen,
regen enne....


zucht, REGEN!
 
Echt een dag om bij de warme kachel te freubelen.
Met Snailmailen ben ik een tijdje geleden gestopt
en heb daar een doos leuke frutsels en fratsels aan overgehouden.
Om daar nu zomaar wat uit te halen voor de eerste SWAP?
Nee, ik had zin om iets te maken met het thema Voorjaar!
Ik voel en zie het al weer voor me.


Het warme voorjaarszonnetje op je huid,
die de kleuren weer tevoorschijn tovert.
De bloemen die weer gaan bloeien
en de lucht die dan zo lekker fris kan ruiken!

Voor de Swap die naar Marijke gaat,
voor Valentijn en voor mijn Moeder die jarig is geweest
 was ik de hele dag bezig met
haken, draadfiguren, en kleine doosjes knutselen.

 
 Een van de draadfiguurtjes voor Valentijn
 
en een hartjesrandje.

En in gezelschap van onze Truusje was het best gezellig!





 


Vanmiddag kreeg ik mijn 1e Swap.

Een verrassing in kant,
 
Een kralenster.
Dank je wel Marijke!
 
Een creatieve groet van mij aan
Jou!!!!!!!! 

6 opmerkingen:

  1. Toch altijd leuk zo'n cadeautje door de brievenbus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig Joke deze blogpost. Jullie zijn al snel. Ik doe ook mee aan de swap maar ben gekoppeld aan iemand zonder blog en nu vind ik het best moeilijk om iets leuks te verzinnen om te maken, maar komt goed hoor :-)
    Leuke foto's van Truusje, ik word er lui van, hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en mooie spulletjes krijg jij ...
    Bedankt dat jij er bij was met de swap ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig om te zien en te lezen! En leuk, die swap!
    Je Valentijns-knutsel/kunst-werk vind ik prachtig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joke,

    Ik heb vandaag de swap ontvangen. Bedankt voor het leuke doosje met inhoud. je hebt een leuke blog.

    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gemaakt en gekregen! Ik had nog nooit van swappen gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!