Pagina's

Volgers

vrijdag 11 maart 2016

HUISMUIS

 
 
Mag ik je even voorstellen
aan onze nieuwe bewoonster?
 
Dit is Friemeltje!
 
En ze woont bij ons in huis
op een plaats
waar je geen muizenhuisje verwacht.
Namelijk, in een trede van onze trap!
 
 
En laat nu net de kelderkast
 onder de trap zitten.
Een beter plekje kun je je als muis toch niet wensen!
 
 
Zij voelt zich hier al helemaal thuis
want er is zelfs een tuintje aangelegd.
 
 Fijn weekend!
 
Wij hebben meer muisjes in huis
maar die zien we nooit
omdat ze in een doos in de hobbykast wonen.
 
Patroontje is van Inge Snuffel.


9 opmerkingen:

  1. Wat een geinig idee!!! Zo is het steeds weer een vrolijk moment als je de trap op loopt!! Je andere muisjes zijn ook super schattig zeg!! Die mogen toch ook wel eens uit de doos???
    Fijn weekend, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Wat jammer dat onze trappen "open" zijn!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Friemeltje is leuk! En wat een gaaf plekje heeft hij. Ik hoop stiekem maar dat er een kiertje in de trap zit, want een muis moet toch op onderzoek uit kunnen gaan.
    En de muizen in de hobbykast zijn toch echt tè leuk om daar te blijven zitten. Laat ze toch lekker los, dan kunnen ze met elkaar de trap op en af roetsjen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha, stel je voor; al die muizen die van alles gaan ondernemen / uitvreten. Dan kan ik ook verhalen vertellen!

      Verwijderen
  4. De schat, ik geen haar geen ongelijk. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. brrr ben blij dat mijn muizen weg zijn!
    Leuke muizen fam heb jij gemaakt zeg!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, zo leuk! Wie weet neemt hij z'n vriendjes uit de hobbykamer ook wel maar naar de trap en daaronder...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!