Pagina's

Volgers

woensdag 6 april 2016

BLOEMPOTKOP


 
Ha, het was weer scoren bij de kringloop!
Voor 2,25 euro heb ik een prachtige opmaak-kop gekocht.
Het model was niet veel gebruikt
 wand het haar was in een zeer goede conditie!
(natuurlijk foto`s vergeten te maken, dat besef ik vaak als het al klaar is....)
Eigenlijk zonde om te scalperen.
Maar dat heb ik dus wel gedaan
om te krijgen wat al langere tijd
 op mijn "toedoelijsie" stond.
 Met een stanley-mes kon ik niet door het plastic komen
en heb de fraaie haarbos
met een snijbrander moeten verwijderen.
Dh had gelukkig nog wat witte verf
waarvan ik 2 lagen op de kop heb aangebracht.
Vetplantje (à 2,00 euro) er in
en zo heb ik dan een leuke
BLOEMPOTKOP
voor 4,25 euro!

 
Nu maar hopen dat dit korte koppie
lang haar mag krijgen.
 
FIJNE DAG!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!