Pagina's

Volgers

zondag 24 april 2016

MISLUKT?


Deze tas is wel heel erg mooi.
Het lijkt mij reuze handig om
hand-, schouder- en rug tas in 1 te hebben.
 
Uit een oude spijkerbroek van DH
heb ik de patroondelen geknipt
wat overigens wel wat kni(j)pkracht vergt!
Die dikke naden...... daar is bijna niet door te komen.
Ook bij het omhaken van de bodem en bovenrand
heb ik een behoorlijke dikke naald moeten gebruiken
om door de dubbele stof te komen.
 
(Bodem)
 
Toen de tas eenmaal in elkaar zat
kwamen de twijfels.......
Deze stof is veel te slap voor het model wat ik wil!
Mislukt!
 
Zonde van al dat werk.
Nou ja, dan maar kijken wat er van te maken valt.
 Gedeeltelijk moest het wel weer uit elkaar worden gehaald.
De rits was te zwaar en is verwijderd
De schouderbanden zijn er anders aan gezet.

 
 Voering erin met vakjes en sleutelkoortje.
 
Beetje versieren.


 
Voorkant
 
Zijkant
 
Al is het model wat ik graag wilde dan mislukt,
met deze ruime schouder / rug tas ben ik ook best tevreden.


(Om het doorhangen van de bodem te voorkomen
heb ik daar wel een versteviging in gemaakt van een placemat)
 
 

7 opmerkingen:

  1. En toch is hij erg leuk geworden na al dat geploeter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind 'm erg leuk. Da's ook juist het leuke van zelf doen: het wordt altijd anders dan je voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een hippe en unieke tas heb jij gemaakt! En een heel goed idee, dat van die placemat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat goed opgelost! Je tas ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is toch heel leuk geworden! Daar ga je vast veel complimenten over krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schön geworden, sieht klasse aus.
    LG Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Juist leuk geworden!! Vooral die zak heb je leuk versierd!!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!