Pagina's

Volgers

zondag 8 mei 2016

FUN!!!!!


Who, das gaaf!
Schoondochter Evelien is helemaal weg van de vlaggetjes.
Vandaag viert ze haar verjaardag en krijgt ze
VLAGGETJES!
 
Of kun je dit
 
geen vlaggetjes noemen?
Zo heeft ze wel een mooi begin om haar eigen vlaggetjes te maken.
 
Ooit hebben ze mij ook eens een orgineel katoenen cadeau gegeven.
 
Ma wat wil je voor je verjaardag?(klik)
Ik mag het dan van mijn zoon hebben gehad,
maar Evelien heeft geholpen om 10 bollen katoen op 1 grote bol te winden.
 
Hi, hi, wel vergeven maar niet vergeten!
Zo kan ik ze een ietsiepietsie terug pakken.
Natuurlijk krijgt ze de echte vlaggetjes
een paar minuten later!
 
 En ook zoonlief krijgt vlaggetjes
voor onder het nieuwe afdak in de tuin!
 

 FIJNE DAG!
 


3 opmerkingen:

  1. Leik idee die bollen aan een touwtje . Ze moest er vast om lachen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, die eerste slinger! Ik weet veel mensen die daar heel blij van zouden worden :-)
    Die andere twee vind ik ook fantastisch, maar dat had ik je al laten weten.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!