Pagina's

Volgers

maandag 9 mei 2016

MEGA SUCCES!

 
Dit hadden we niet verwacht
Een tijdje geleden hebben we een HOTEL gekocht!
Nee, niet in een opwelling.
Het zat al lange tijd in ons hoofd en nu konden we er een
voor een prachtige prijs kopen.
Klaar voor gebruik, niet al te groot maar telt toch 70 kamers! 
Vorige week hadden we de opening
en je zou het niet geloven
maar we zitten nu al bijna vol!
Wat een drukte.......
 
Iedere dag neem ik even plaats
op een bankje tegenover het hotel
Dit is wonderbaarlijk,
echt een prachtig gezicht!
Ons hotel is een
MEGA SUCCES!

Dit prachtige hotel in Frankrijk.....
blijft voorlopig een droom.

Wat we zochten was een iets kleiner hotel
maar wel met zoveel mogelijk kamers
gewoon hier in ons eigen landelijke omgeving.

HOTEL
"CYCLUS"
 
 
Ons insecten hotel!
 
(Ha, je dacht toch niet dat ik van mijn badjuf salaris
een  Homo Sapiens hotel zou kunnen kopen hé?)
 
Het is een af en aan vliegen van een kleine wilde bijensoort.
Het hing nog geen uur aan de muur
of de eerste bijen zoemden om dit kleine kastje.
Nu een weekje later zitten de meeste bamboe pijpjes vol!
 
 
 
Wij vinden het prachtig om de levens-CYCLUS
in een insectenhotel te observeren!
 
 
 FIJNE DAG!
 
 


5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig hotel! Ik zal er niet snel een kamer boeken maar er zijn gegadigden genoeg, lees ik al. Veel succes. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, je had me wel even tuk :-). Vooral omdat we net weer en aflevering "Ik vertrek" hebben gezien!
    Ik denk dat jouw hotel je veel meer rust geeft dan zo'n andere!! Prachtig om alles te zien gebeuren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha... ik dacht meteen, dát zal niet... maar je weet natuurlijk nooit.. dus gauw gekeken. Leuk hoor. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ik zat met verbazing het begin te lezen... totdat ik las dat het om een insectenhotel ging. Schitterend. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik stonk er echt in! En dacht 'oh .... dat is me wat!'
    Nou, misschien is het maar beter zo. Een insectenhotel geeft vast minder sores ...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!