Pagina's

Volgers

donderdag 9 juni 2016

GROTE VAAS (patroon)

 
Oooo, is dit niet geweldig mooi?
Een prachtige vaas van Yarnplaza.com.
Via Ellebel kwam ik op de site van
en hier vond ik het patroon.
 
Voor deze vaas heb ik een dubbele draad katoen en haaknaald no. 3,5 gebruikt.
 
 
 
In het begin heb ik het patroon gevolgd
maar later mijn eigen draai er aan gegeven.
Aan de binnenkant van de vaas heb ik een rechtop staande plastic koker gemaakt
en de buitenste rand gevuld met fiber vulling.
 
 
Ik kan er nu een extra vaas in plaatsen zodat er ook verse bloemen in kunnen.
 
 
 
 (15 cm hoog en 20 cm doorsnee.)
 







9 opmerkingen:

  1. Enig zeg! Ik heb ook wel eens bij koffie en wol gekeken, leuk programma . Maar het duurt zo lang......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed gelukt,wij hebben wel alles gekeken en geprint maar moet nog even....haha
    gemaakt worden op de lijst zullen we maar zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk, Joke! En ik vind je garen ook zo mooi.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het garen heb ik zelf op kleur gemaakt. 2 draden katoen hebben in totaal 8 dunne draadjes. Door steeds (na 1 of 2 toeren)1 draadje van de hoofdkleur weg te halen en een nieuwe kleur toe te voegen, veranderd de kleur heel geleidelijk naar een nieuwe kleur!

      Verwijderen
  4. Heel leuk..en vrolijk, vooral door die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vaas! Ik vind het kleurverloop ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de vaas ook al eerder gehaakt, mooi exemplaar heb je daar!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!