Pagina's

Volgers

maandag 6 juni 2016

VAASJE

 
Veel tijd om te freubelen heb ik momenteel niet.
Zo af en toe moet de haaknaald toch even worden vast gehouden
en dan komt er vaak een pietenpeuterig werkje.
Gisteren heb ik mijn vrije uurtjes op het strand doorgebracht.
Omdat ik niet graag stil zit had ik een zakje restdraadjes
 en haaknaald no. 1.25 mee.
 
Ja, ik ben erg zuinig en gooi niets weg!
Wat op kleur uitzoeken en een aantal draadjes (gesplitst) aan elkaar geknoopt....
 
Ik heb ooit eens een paar vaasjes gehaakt
maar waren niet echt super.
 
Dat moet beter kunnen!
 
De bodem....
 
Het vaasje,
wat granulaat
en een plastic bloembuisje.
 
                                 Het vaasje is hier gevuld met granulaat
                                      en het bloembuisje.
 



 




5 opmerkingen:

  1. Geweldig! En dat van restjes! Respect, hoor! Dat doe ik je niet na!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks de tijd die ontbreekt toch een schitterend vaasje ...
    Origineel idee van het bloembuisje ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!