Pagina's

Volgers

dinsdag 2 augustus 2016

OPROEP

 Zal ik wel, zal ik niet.....
Ach, ik doe het gewoon
en zie wel wat voor reacties er op komen
en heb toch maar een oproep op Facebook gezet!
 
Ik heb om draadjes gevraagd...
de draadjes die na het afhechten overblijven.
Misschien moet je nu lachen,
of denk je wat moet je daar nou mee?
 
 
Een paar berichtjes eerder (klik) heb ik al laten zien
dat je best nog wat kan met die korte draadjes.
 
Nu zou ik mijn eigen bolletjes kunnen verknippen,
maar als een ander het toch weg gooit....
Ik ben er blij mee en zo krijg je nog eens andere kleuren!
 
 Gisela van den Boomen heeft mij
al een envelop vol gestuurd.
En als bedankje heb ik voor haar,
 van haar draadjes een kleinigheidje gemaakt.
 
 Een klein "NIFELWYFKE"
(van de Breimeisjes)
Omdat de draadjes kort zijn,
zijn ze gesplitst en aan elkaar geknoopt
om toch een langere draad te krijgen.
Het mooiste is om verschillende kleuren
aan elkaar te knopen.
 
 
 
 
Uit de draadjes die Gisela me stuurde
 
heb ik ook een vaasje gehaakt.
 
 
 

13 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk poppetje/sleutelhanger maakte je er van!

    Echt mooi!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bewonderenswaardig wat jij nog met die kleine draadjes doet!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om "mijn" draadjes terug te zien in dat vaasje. Het poppetje hangt al aan mijn tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk ! ik haak ook knuffels en dekentjes met aan elkaar geknoopte restjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ineke, ik heb even je blog bezocht.....LEUK, die gekleurde beesten!
      Groetjes, Joke

      Verwijderen
  5. Wat leuk gedaan met die kleine draadjes! Wat vind jij een fijne manier om ze aan elkaar te knopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Corina, meestal knoop ik met een platte knoop (links over rechts en rechts over links). Zo heb je een draad uiteind naar links en rechts liggen die je dan gemakkelijker kan meehaken. Ik begin dus al voor het knoopje een uiteind mee te haken. Succes, Joke

      Verwijderen
  6. Geweldig!
    Ik werk af en toe ook graag met restjes, het vrolijke, bonte effect vind ik geweldig mooi!
    Die kleine restjes die ik afknip, heb ik een tijdje bewaard in een glazen bokaal en dat was ook mooi om naar te kijken.
    Als ik opnieuw een deel bij mekaar heb gespaard, stuur ik ze naar je toe!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verheug me erop. Alvast bedankt!

      Groetjes, Joke

      Verwijderen
  7. Je maakt er mooie vaasjes van! Heel erg leuk. Ook dat poppetje is echt schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gelijke zielen zijn we...morgen vraag ik om hetzelfde maar dan kadolintjes.
    Want daar doe ik mee wat jij ook doet. Ik zal het in de gaten houden dat ik niet zomaar de woldraden weggooi...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mijn volgende cadeautjes
      zal ik ook aan jou denken!

      Verwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!