Pagina's

Volgers

zondag 23 oktober 2016

DE KAPSTOK (met link naar haakpatroon van een vogeltje)

 Ha, het was weer raak....
Een prachtige kapstok gescoord bij de kringloop!
 
Ik was meteen helemaal weg van die "jassehanger".
Die zou geweldig mooi in mijn gang staan.
Maar bij thuiskomst bleek het veel te groot te zijn!
Terug brengen?
Nee, hij staat nu in de tuin
als vogelvoederpaal!
 Mijn Roodborstje,
Koolmees,
Pimpelmees
en mijn nieuwe gehaakte vogeltjes (link)
hebben de paal even ingewijd.





 


 

De nieuwelingen zitten nu veilig in het kooitje
wat mijn grootvader  (rond 1945)
van fietsenspaken heeft gemaakt.

 
FIJNE DAG!
 




8 opmerkingen:

  1. wat een goed idee, leuk zo als vogelvoederpaal. En wat een mooie vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee. Zo kun je hem toch nog gebruiken en kunnen de katten er niet bij. Ik vind je vogeltjes ook erg mooi, net echt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is pas echt creatief om zo de kapstok toch te kunnen gebruiken :-)
    Mooie vogeltjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een prachtige kapstok en je gebruikt 'm fantastisch!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb iets dergelijks staan in mijn tuin en laat er kamperfoelie bij omhoog klimmen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar..... hele mooie kapstok en een schitterend idee! (Y)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, wat een leuk idee om de kapstok als voederpaal te gebruiken! En je vogeltjes zijn echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, voor die kapstok was ik ook gevallen. Dat is een superhandig ding!
    Jammer dat ie te groot was voor je hal, maar nu heb je er een onwijs leuke bestemming voor bedacht. Oh, hoe kom je erop!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een reactie achterlaat! Ik ben blij met elk advies, kritiek, tips of zomaar iets!